Thursday, September 12, 2013

Farah Diana Anuar bankrup ???


















Kesian kan?..Tapi benda ni normal kan kat Malaysia?..Umur muda dah di istihar muflis...tapi pada aku la...kalau dia ni di istihar muflis bermakna dia memang bersungguh mencari rezeki..memang ada buat pinjaman untuk satu tujuan menambah pendapatan/berniaga tetapi tidak berjaya...tidak menjadi!...Tak macam artis lain...nama suam2 kuku tapi hidup mewah...entah bisnes apa dia buat...sampai boleh jadi kaya raya macam tu..."Rezeki menabung dari kecil"...alasan memang "pala hotak" punya alasan...!!!


1 comment:

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah
BUKA PESUGIHAN PUTIH TAMPA TUMBAL