Thursday, August 11, 2011

Wishlist...

Tengah duk terlentok depan pc..aku terpikir nat setup wishlist...gadjet yg aku sangat sangat teringin..ada dua:

































Harap2 sebelum hujung tahun ni dapatlah aku sambar dua benda yg sangat2 hansome inii!

Samsung Galaxy s2 tu untuk ganti Hp HTC aku yg tunggu masa nak berderai..then Mr D7000 tu pulak adalah untuk saja2 mengambik gambo sbb sebelum2 ni cuma amik gambar guna Hp atau Digital Camera pinjam.
Bila aku mintak pendapat dari bloger yang active sebagai photographer diorang x galakkan  aku terus beli D7000 sbb katanya untuk yg dah level pro..Diorang suggest aku sambar dulu D40,D70...untuk beginner memang sesuai sangat.Kena belajar dulu "term2" basic.Kalau takat ada D7000 then set up "Auto Shoot"..pun tak guna gak...!So sebelum jadi Photographer kena jadi Poyographer dulu...

Dah hari ke11 puasa...dah hampir setengah bulan...lagi 4 atau 5 hari stat bermaharajalelalah lagu raya...!tambah seronok...antara barang yg bila aku pandang jer...aku rasa bahang raya dah dekat





































*Gambar semua adalah pinjam...

No comments: