Thursday, January 10, 2013

Ori vs x ori


Adalah beli satu barang ni...dari bloger popular....tapi bila dapat...sedih sangat sbb barang tak sama macam yg digambarkan dalam blog...tapi xpa lah...mungkin bukan rezeki......

Aku memang dah expect pun benda tu tak ori dari awal lagi walaupun dalam blog beriya dia kata "its ori"....tapi kalau iya pun nak jual barangan murah ..cari lah yg senonoh sikit...

Bila aku publish kat forum..ada plak "lalat " yg kata aku cuba jatuhkan bisness bumiputra...aku penuh dengan PHD la..memacam la....dah terang2 apa yg ko buat tu salah... sorilah...bila dah jadi macam ni...aku kesian sbb ko bertungkus lumus nak bayar rumah & kereta ko yang besor tu dengan cara yg macam ni...anyway..selamat berbahagia...aku tak doakan yg buruk2 dan takkan maki2 macam you ko buat kat blog ko tu...Salam

No comments: