Thursday, September 12, 2013

Anak ahmad Dhani penyebab 5 orang mati...












Ni lah kalau duit mak bapak dah tak tahu nak buat apa?...Anak umur 13 tahun dah dapat Lancer sebiji...Pastu kasi pulak drive kat jalan...Langgar undang2...yer lah...kalau setakat saman ..duit mak pak ko tak luak pun kannn!....tapi tuuu ha...yg bergelimpangan tu....!!!...aper cer?? entahkan laki orang...entahkan bini orang....yg pasti sapa nak bertanggung jawab atas waris yg di tinggalkan????
"Apasal tak ko jer yang mampus dik?" Confirm takda sesapa susah...!!!

2 comments:

ruziyatul mona Adzibi said...

T___T kan?? adui lah,.. nyawa orang nihh

PAK BUDIMAN DI MALANG said...

saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah
BUKA PESUGIHAN PUTIH TAMPA TUMBAL